Pleasure of business? - Reisverslag uit Delhi, India van Hester langlere - WaarBenJij.nu Pleasure of business? - Reisverslag uit Delhi, India van Hester langlere - WaarBenJij.nu

Pleasure of business?

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester

23 Januari 2013 | India, Delhi

En weer terug naar Delhi voor een goed gesprek met Sam. We hebben aangekaart dat we veel te veel hadden betaald voor iets wat niet eens was wat hij ons had verteld. Wij wilden de rest cancelen en geld terug. Na een half uur was Sam zo over de rooie dat hij boos wegstormde. We kregen een jongen die ons ook de eerste dag had ontvangen. "Wat is er aan de hand?" Ach laten we zeggen jullie zijn goede verkopers maar voldoen niet aan de afspraken, jullie praten over toekomstige business en dat wij gelukkig zaak uit moeten lopen dus ik zou zeggen, doe een voorstel. 2 uur later hadden we nog geen deal, waren ze boos weggelopen, teruggekomen, salaris van Sam zou worden ingehouden voor zijn slechte service waar wij geen boodschap aan hadden, we zouden nummer van ambassade krijgen maar dat liet wel even op zich wachten.. Uiteindelijk geen deal, ambassade was gesloten toen we eindelijk nr hadden. Dan gaan we naar een hotel en komen de volgende dag wel terug! De volgende ochtend werd om 9 uur naar de kamer gebeld, onze chauffeur was er. "We hebben geen chauffeur! " even gemompel aan de andere kant, en er werd opgehangen. Om 11 uur gingen we ontbijten daarna zouden we ambassade bellen voor info en dan terug naar het tourist office. Het moment dat wij onze laatste hap nemen, komen er 2 van het reisbureau binnengelopen. Zozo sneaky contact met hotel kan niet anders met deze timing. Na kopje thee was et geregeld 500 euro terug en we zouden onze trein en vliegtickets houden. En we zouden sunjee houden die dag als onze privéchauffeur in Delhi.

Die dag ook eindelijk een local markt bezocht samen met sunjee, die heel schattig met shirts kwam aanlopen om te vragen wat we er van vonden. Geen toeristen niks, gewoon rustig, geen afzetters, heel relaxed!
Einde vd middag werden we op de trein gezet naar varanasi. Nouja op de trein... Dat is ook nog een verhaal apart natuurlijk!