Tairua - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hester langlere - WaarBenJij.nu Tairua - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Hester langlere - WaarBenJij.nu

Tairua

Door: hesterlanglere

Blijf op de hoogte en volg Hester

25 September 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

maar weer even een kort verslagje tussendoor.. ik zit momenteel in een hostel in Paihia, dit ligt bovenin het noordereiland van NZ.

Donderdag ben ik met familie meegegaan voor een weekendje naar hun vakantiehuisje in Tairua. Een populaire plek voor de NZ bevolking. We vertrokken donderdag in de regen in auckland en moesten 2 uur rijden, en zodra we over de bergen heen kwamen,, regende het nog steeds! Toch zijn Yvonne en ik samen met de hond gaan lopen die middag, zodat k de omgeving daar kon zien. We zijn daar langs het strand gelopen voor ik denk zown 40 minuten tot we bij een prachtig verlaten strand kwamen. Ondertussen was het gestopt met regenen en de zon begon zachtjes door de wolken heen te schijnen. Maar echt ik werd er helemaal stil van, zo mooi een verlaten strand, tussen de rotsen, met de golven die het strand oprollen, geweldig. Maar het werd nog mooier. het begon weer zachtjes te regenen, en er verscheen een geweldig mooie regenboog om dit plaatje compleet te maken. Nou zou ik natuurlijk hester niet zijn als ik op dat moment niet zou kunnen denken,,, KUT had ik mijn camera nou maar niet vergeten! ;P dus sorry geen fotos daarvan.
Maar niet getreurd,, ik heb nog meer gedaan in de tussentijd! Vrijdag hebben John en Yvonne, mij en tante jannie meegenomen op een tripje om de omgeving daar te verkennen. Eerst zijn we naar Hot water beach geggaan, dit is een strand waar ondergronds warme bronnen zitten. Als het tij laag is, kan je hier een kuil graven en in het warme water staan en bij mooi weer zelfs zitten,, tenminste als je een goede plek uitkiest anders verbrand je je voeten doordat het zo heet is. Dus dat heb ik natuurlijk even getest en even de typische toerist uitgehangen en een heleboel fotos gemaakt daar! ofnoujah een aantal fotos:P ik zal er een paar proberern bij te plaatsen. Nadat we onze voeten opgewarmd hadden zijn we verder gegaan naar..

to be continued,, mijn internet gaat er mee stoppen ben ik bang... ik zal volgende keer verder schrijven!

liefs

  • 25 September 2010 - 15:20

    Jasper:

    wat leuk! wel jammer dat het weer een beetje tegen zit maar dat gaat vast wel goed komen!
    ben blij dat je helemaal op je plek bent en hoop dat de aankomende 5 en een halve maand nog veel leuke, orginele en typische Hester verhalen op gaat leveren!
    kus

  • 29 September 2010 - 10:22

    Stephaniewat L:

    Wat leuk dat je familie je overal mee naar toe neemt! Alleen jammer van het weer maar jij gaat nog genoeg zon zien;)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 25251

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 07 Februari 2013

India

13 September 2010 - 14 December 2010

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: