Ah joh ti's maar maandje vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hester langlere - WaarBenJij.nu Ah joh ti's maar maandje vakantie! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hester langlere - WaarBenJij.nu

Ah joh ti's maar maandje vakantie!

Blijf op de hoogte en volg Hester

08 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

En dan zit je helemaal klaar op het vliegveld te wachten op je vliegtuig. Eerste verrassing, het sneeuwt in Istanbul, hadden wij daar nou net dagje tussenstop gepland en totaal niet het weer in de gaten gehouden. Ik liep net al te rillen in mijn zomerjasje op de parkeerplaats. In Istanbul is het -2. Maarja dat houdt ons niet tegen verlangend naar de vertrekborden te kijken in de hoop dat Misschien die vertraging van het bord verdwijnt want eerlijk gezegd hebben we ondanks de kou toch wel echt zin om te vertrekken.
De laatste dagen zijn weer als een waas langs me heen gegaan, totaal niet het besef dat ik echt weg zou gaan zo snel. En dan heb ik totaal geen verwachting van waar we terecht zouden komen. Ondertussen heb ik me voorbereid op het ergste, het gewaarschuw van de complete wereld om me heen maakt wel dat ik lichtelijk zenuwachtig ben voor wat we daar aan gaan treffen. Wie weet door de cultuurschok snel de stad ontvluchten. Maar vol angst daarheen gaan heeft weinig zin dus denk dat ik et maar gewoon over me heen laat komen. We zien wel, we redden ons wel, we genieten wel. Ondertussen tikken de minuten voorbij en blijven de lettertje delayed knipperen dus wij wachten nog maar even,, steeds meer zin in India!

  • 08 Januari 2013 - 19:26

    Leny Ook Namens Wilfred:

    Veel plezier!

  • 10 Januari 2013 - 16:30

    Danny:

    Haha ben benieuwd hoe jullie het vonden, ik vond Istanbul een superleuke stad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

India

Maand backpacken door India met kimberley

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2013

Uitzieken in kochi

27 Januari 2013

Het echte India in varanasi

24 Januari 2013

Treinreizen

23 Januari 2013

Pleasure of business?

21 Januari 2013

De vliegeraar in jaipur?
Hester

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 25265

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 07 Februari 2013

India

13 September 2010 - 14 December 2010

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: