nieuw Australisch telefoonnummer... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hester langlere - WaarBenJij.nu nieuw Australisch telefoonnummer... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Hester langlere - WaarBenJij.nu

nieuw Australisch telefoonnummer...

Door: hesterlanglere

Blijf op de hoogte en volg Hester

01 November 2010 | Nieuw Zeeland, Wellington

lieve mensen,,

eventjes kort berichtje. Voor wie geinterresseerd is, ik heb een nieuw telefoonnummer. alle berichten op mijn NZ nummer zal ik niet meer ontvangen. mijn nieuwe nummer is:

+61415422159

het tijdsverschil is 10 uur op het moment. Dus ik loopt 10 uur voor. Nou hoop wat van jullie te horen!

liefs

  • 01 November 2010 - 12:46

    Danny:

    Haha, telepathie!!!
    Nog geen 5 minuten geleden keek ik nog op je site of je het nr er toevallig op gezet had!!
    Lachen.
    xx

  • 02 November 2010 - 15:14

    Annelies:

    Hoi Hester,leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt,het klinkt allemaal fantastisch.
    Geniet ervan en hou vol!
    ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    De groeten vanalle bekenden uit de Zwijger!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 17 Aug. 2010
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 25252

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 07 Februari 2013

India

13 September 2010 - 14 December 2010

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: